Veel klantorders. Minder

administratie

 

AXI Order Management biedt sociale werkplaatsen alle tools om het beheer van de orderadministratie te versnellen en te vereenvoudigen.

"In functie van betaalde werkzaamheden, uitgevoerd door psychiatrische cliënten, maakt de Woenselse Poort gebruik van de AXI verkoopsoftware."

 

De Woenselse Poort is onderdeel van het zorgconcern GGzE.

Inzicht in alle stappen van de orderadministratie


Via automatisering en integratie van het gehele orderproces met het inkoopbeheer verkrijgen zorginstellingen volledige controle over elke stap.

Rendementsverhogend is de automatische afstemming van de inkoopplanning en het voorraadbeheer op klantspecifieke eisen.

Automatische registratie en verwerking van klantorders met behulp van workflows

Beheer van verkoopprijzen, prijsafspraken met klanten, acties en promoties

Direct inzicht in de voorraadsituatie en de leverdatum

Automatische aanmelding van leveringen bij de klant

Koppeling met routeplanning- en optimalisatiesystemen

Periodieke, automatische aanmaak van verkoopfacturen en verzamelfacturen

Elektronische verzending van verkoopfacturen

Automatische inboeking in het financiële pakket

Integratie met het contractbeheer

 

OPLOSSINGEN VOOR DE ZORG

 

De AXI oplossingen worden specifiek ontwikkeld voor de zorgsector in Nederland en België. Hierbij spelen onze klanten een actieve rol. De gebruikersgroepen hebben directe invloed op de roadmap en de inhoud van nieuwe software releases.