Veel klantorders. Minder
administratie
AXI Order Management biedt sociale werkplaatsen alle tools om het beheer van de orderadministratie te versnellen en te vereenvoudigen.
"In functie van betaalde werkzaamheden, uitgevoerd door psychiatrische cliënten, maakt de Woenselse Poort gebruik van de AXI verkoopsoftware."
De Woenselse Poort is onderdeel van het zorgconcern GGzE.
Inzicht in alle stappen van de orderadministratie
Via automatisering en integratie van het gehele orderproces met het inkoopbeheer verkrijgen zorginstellingen volledige controle over elke stap.
Rendementsverhogend is de automatische afstemming van de inkoopplanning en het voorraadbeheer op klantspecifieke eisen.
Automatische registratie en verwerking van klantorders met behulp van workflows
Beheer van verkoopprijzen, prijsafspraken met klanten, acties en promoties
Direct inzicht in de voorraadsituatie en de leverdatum
Automatische aanmelding van leveringen bij de klant
Koppeling met routeplanning- en optimalisatiesystemen
Periodieke, automatische aanmaak van verkoopfacturen en verzamelfacturen
Elektronische verzending van verkoopfacturen
Automatische inboeking in het financiële pakket
Integratie met het contractbeheer
OPLOSSINGEN VOOR DE ZORG
De AXI oplossingen worden specifiek ontwikkeld voor de zorgsector in Nederland en België. Hierbij spelen onze klanten een actieve rol. De gebruikersgroepen hebben directe invloed op de roadmap en de inhoud van nieuwe software releases.
100% CLOUD
In Nederland: AXI BV - Stadionstraat 27 - 4815 NC Breda
tel: 076 572 55 00 - info@axi.nl - www.axi.nl - Routebeschrijving
In België: AXI NV - Molenweg 107 - 2830 Willebroek
tel: 03 860 40 00 - info@axi.be - www.axi.be - Routebeschrijving